Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nebojša Medojević: Vučić se obrukao prema srpskom narodu u Crnoj Gori, svi navodni dokazi u aferi „Državni udar“ stigli su iz Srbije

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 22 jun 2019 19:16
Nije to još ništa!
Tek ćete da vidite šta je sve taj Vučić u stanju da uradi.

Takvi ljudi se u kulturnim zemljama obavezno vode na komisijsko psihijatrijsko posmatranje.
Preporuke:
73
1
2 subota, 22 jun 2019 19:35
...
Da, direktno iz Vučićevog stana. Seća li se još iko one fotke Vučića, Đukanovića i Dahlana? Ništa nije slučajno, pogotovo kućna prijateljstva.
Preporuke:
63
1
3 subota, 22 jun 2019 19:42
vojin hrvatski satrap
Mozda se obrukao prema srpskom narodu, ali je zasijao i osvetlao obraz kod srpskih neprijatelja i gazda. Polako, ali sigurno rastace srpski narod, Srbiju i sve srpske zemlje
Preporuke:
62
2
4 subota, 22 jun 2019 19:51
Branko
Nebojsa, od mene imas desetku ( u stvari 10+ ) Voleo bih da sam ti bio skolski drug, jer bih te tada bolje poznao, ali sta je tu je. Sa srecom covece :)
Preporuke:
46
3
5 subota, 22 jun 2019 19:52
Ne zna on sta je bruka
Nije se Vucic obrukao prema Srbima u Crnoj Gori, nego vodi krizarski (ne krstaski) rat protiv Srba gde god ih ima! Lobira za siptarsko Kosovo, nikad ni ne pomene proterane Srbe, gazi one preostale na Kosovu. Pusta migrante, prodaje sve srpsko budzasto - i to samo strancima. Podupire Mila, zajednicki rade na unistenju Srbije. Jedina zagonetka: zasto je Dodik uz njega? Mozda misli da ce time spreciti Vucica da udari i na Republiku Srpsku? Kako god, Vucic je najveca bitanga u istoriji srpskog naroda! A kakav je taj narod danas, kad ga slusa i delom cak podrzava, to je mozda pravi uzrok ove propasti u kojoj zivimo. Jos zivimo, a dokle cemo - ne znamo. Valjda ce onaj gore da se umesa i uzme sebi Bitangu. Sta ce raditi s Bitangom - to me zivo interesuje, valjda ce ga zgromiti, da ni prah duhovni ne ostane od Bitange! Inace ce i nebesa zagaditi.
Preporuke:
60
3
6 subota, 22 jun 2019 20:04
Nista ne razumem
Naravno, Djukanovic i Mucic su u istoj ekipi koja radi na unistenju Srba. Sve sto kazete u poverenju Mucicu, mozete biti sigurni da posle 5 minuta prenese Djukanovicu. Jednom dousnik, uvek dousnik. Najbolje bi bilo da sa njim uopste nemate nikakav kontakt. Zdravije je.
Preporuke:
49
1
7 subota, 22 jun 2019 20:25
k r a j!
To je sva istina i naša tuga o nameštenom državnom udaru.
On je pomogao svom poslovnom partneru da opstane na vlasti i nastavi sa satanizacijom srpskog naroda,srpske crkve.
Crkva ima resenje.
hejter
Preporuke:
44
1
8 subota, 22 jun 2019 20:30
MP 1
Medojevic je eto ispekao poli.i zanat posle niza iskustava. Pocelo je sa borbom za nezavisnu CG. Istina nisam nikad razumela na koje se CG odnosi i kako ce se povuci ta granica. NI dan danas NEzavisnost NE vazi za vrhuske koje se na Balkanu vrlo lepo dogovore oko politickog i finansijskog plena.
Naucio je da ne moze bas tako da presece i bori se za nezavisnost, a da nije sasvim razumeo sta je sve potrebno za nezavisnost niti koje sve sile stajale iza sukoba tokom raspada sfrj niti kako ce se ta nezavissnost Medojevica odraziti na zivote njegovih zemljaka. I evo sad je 2019a i sta misli g. Medojevic ?? Kako se i njegova losa procena odrazila na sve ?
Djukanovic je jos vlast, koja je pogubna za CG. Kad su kriminalci vlast oni sve vide kao svoj plen. Ljudski zivot im ne znaci nista, samo njihov zivot znaci..CG je u kandzama belosvetske mafije koja je takodje prespartala Srbiju. I sta sad ?
Greske se u zivotu placaju, samo morace da bude borba neprestana.
Preporuke:
29
4
9 subota, 22 jun 2019 20:31
Deda Mile ima farmu
Jasno je da vlast u CG i vlast u Srbiji imaju istog kreatora i mentora! Potpuno identična slika, i apsolutno isti i opravdani zahtevi opozicije! To samo pokazuje koliko V.P. Beba ima uticaja na kreiranje javnog mnjenja!
Ceo Balkan je zreo za revoluciju, ne samo Srbija!
Preporuke:
36
4
10 subota, 22 jun 2019 20:39
Sinđa
Taj fabrikovani dokaz(zaštićeni svedok)telepromptovao se ponovo u C.G.i zatražio politički azil.
Možda je provaljen i on i onaj ko je odobrio njegov status na farsi od suđenja.
Preporuke:
27
2
11 subota, 22 jun 2019 20:42
potomak
Mislim da kad je vladika Rade pisao svojim CG koje je voleo vise od zivota, u Luci Mikrokozmi i u Gorskom Vjencu naveo na teskoce i iskusenja kroz koja prolazi CG sa svim svojim teskobama i borbama i kako se valja drzati pred takvim iskusenjima.
Kad vladika proklinje one koji mjenjanju vjeru on ne odvaja srpstvo i pravoslavlje, to je tako bilo u njegovo vreme, jedno i nacija i vj. CG su na kamenu preziveli uz nadcovecanske napore, da bi u 20 veku imali jedan relativno miran period, izmedju dva rata, i potom trideset godina boljitka do raspada sfrj..Ove nove generacije ni u CG a posebno u Srbiji ne znaju istoriju CG. Ne mogu se ta dva prostora odvojiti jos od nastanka prvih srpskih drzava..Ali sada neki krojaci nacija, novih sekti, sve to radi lakse manipulacije ljudima, porobljavanja i ako hocete i unistenja, sve to takvi mogu..
Imaju moc velikih pa gaze male preko ljudi kao sto je Djukanovic u CG, Vucic u Srbiji--to je zalosna stvarnost. Ovo je atak na pravoslavlje ali odgovaramo.
Preporuke:
37
1
12 subota, 22 jun 2019 21:25
Heporobljeni Srbin
Pa nemoj tako Medo. Pa Vule samo hoće da vlada doživotno, kao njegov brat Milo! Doduše nešto duže nego faraoni, ali đavo gledao u sitnice.
Preporuke:
23
1
13 subota, 22 jun 2019 21:46
tako je
Bravo Medo.
Preporuke:
18
3
14 subota, 22 jun 2019 22:30
Lenka
Samo zajedno, uz crkvu i svevisnjeg. Rat iz devedesetih nikada nije okoncan samo poprima druge oblike. Srbi iz Srbije u pamet se jer nasa braca iz pokorenih zemalja (Makedonija, CG, Krajina i BiH) gledaju u vas kao u sunce.
Preporuke:
19
2
15 subota, 22 jun 2019 23:00
Causa Spectandum
@ potomak
..Ove nove generacije ni u CG a posebno u Srbiji ne znaju istoriju CG.


I sta ja treba da radim? Nakon , "starih" generacija crnogoraca, iz Lovcenca na primer, nakon svih nepodopstina koje ucinise, a braca smo kao bili, treba da provedem sledcih pedeset godina trudeci se da preoblikujem ove nove iz gornjeg navoda???

Tvrda granica, prekid svih odnosa, a kome se u Srbiji ne svidja - adio!!!
Preporuke:
15
4
16 subota, 22 jun 2019 23:40
Oposum
Ama šta drugo očekivati od čoveka poput Vučića nego da se obruka i da ponizi Srbe svugde i na svakom mestu. Pa njemu je to dužnost bre gospodine Medojeviću pa on je zbog toga i doveden na tu funkciju. Ko mudar bi očekivao od tog bandita bilo šta pametno. Evo danas je izjavio, gotovo u ogoljenoj formi, otvoreno, doslovce "ne možemo pregovarati sa Albancima a da zauzvrat ne dobijemo ništa", što u prevodu znači da je spreman da u ime Srbije potpiše predaju Kosmeta Šiptarima ali da za to traži neku mrvicu, bilo kakvu, kako bi njome mogao da maše zombijima koji ga podržavaju. Ja uopšte nisam iznenađen njegovim delovanjem koje je izrazito antisrpsko, ne znam šta imate vi da se čudite, pa jasno je za koga on radi, a osim toga mentalno je postao, naročito ove godine, nažalost totalno neuračunljiv i rezultat svega toga je ova agonija Srbije koja bukvalno tone pod njegovom vlašću.
Preporuke:
22
1
17 subota, 22 jun 2019 23:41
Srbin
Gospodine Medojeviću Vučić je veleizdajnik Srbije i njegova dužnost je da obruka i ponizi Srbe svugde pa i u Crnoj Gori naravno. Nema mesta čuđenju, treba tog bandita javno žigosati, nazvati ga pravim imenom i krenuti u jednu široku organizovanu kampanju protesta protiv njega sve do njegovog pada s vlasti. Više nema mesta čekanju, Srbija pod njim upravo broji svoje poslednje dane postojanja, posle njega neće ostati ništa od Srbije u slučaju da ga Srbi momentalno ne spreče u toj njegovoj nečasnoj prljavoj raboti. Danas je u Bundestagu jedan Nemac iz opozicije samo jednom rečenicom ispao mnogo veći srpski rodoljub od njega, rekao je taj gospodin sledeće: "Srbi ne mogu da pregovaraju sa Albancima jer se sa druge strane stola nalaze ogoljeni teroristi i ratni zločinci". Bravo za tog čoveka. To ovaj bugojanski bandit nikada za svo vreme vlasti ovih dugih sedam godina nije izjavio. I o čemu onda mi pričamo. Smeniti bandita pod hitno dok ne bude sasvim kasno.
Preporuke:
30
1
18 nedelja, 23 jun 2019 07:32
Saša
Mali milo i "veliki" Aco, su jena duša i um u dav tela. zajedničko im je samo to da večno vladaju. ne bi me začudilo da u "svoje" Ustave" unesu i klauzulu o večnom trajanju mandata. Ipak su to bili i ostali Titini pioniri.
Preporuke:
14
1
19 nedelja, 23 jun 2019 09:03
Zatvorski čuvar
Ako izbegne druge varijante i ode u Zabelu trebaće mnooogo košave da oduva smrad koji će ostati u Srbiji iza AV-a. A od Ćukanovićeve pameti Crna Gora će se oporaviti tek kada postane deo Velike Srbije. AV u Zabeli, Milo u Spužu i milina!
Preporuke:
13
1
20 nedelja, 23 jun 2019 09:14
Ah
Ako ste primetili veliku sličnost Blera i Vučića u laganju jasno vam je za koga radi. Što rekoše neki varaju se oni koji misle da su ratovi iz devedesetih završeni, sada takvi kao Milo i Vučić spremaju završne udarce srpskom narodu.
Preporuke:
13
0
21 nedelja, 23 jun 2019 10:22
naivnost
Ono Medojevićevo kako se Vučić "obrukao" je krajnje naivno. Kako može jedan Vučić da se obruka? Već samo pominjanje imena "Vučić"znači: bruka i sramota! Obrukati se može samo neko ko je pre toga imao neku pozitivnu reputaciju, a to odmah a priori isključuje jednog Vučića
Preporuke:
12
0
22 nedelja, 23 jun 2019 12:25
MP 1
za "Causa" Mislim da ne shvatate. Ne znam zasto pominjete Lovcenac. To je jedno selo pored Malog Idjosa u koje su dosli kolonisti iz Crne Gore. Neko se ovde javlja iz Lovcenca ali ne mora da znaci da je komentar stvaran, a i da jeste Lovcenac i stavovi pojedinaca ili grupe iz tog sela ne moraju da odrazavaju sta i kako misle drugi.
Ne treba da ih proucavate vec da znate osnovno iz istorije. E sad stavovi i ponasanje se razlikuju unutar te grupe ali su u najvecem delu deo nacionalnog korpusa.O razlikama medju raznim grupama u okviru Srba je trebalo da antropolozi vise govore.. Ja govorim istorijski o Crnogorocima i nacinu na koji su se formirali kao drzava recimo u poslednjih 200 godina i kako ih je odredilo njhovo istorijsko iskustvo koje je bilo stradalno sto je uticalo na formiranje osobina,ponasamke i sl. Takodje CG je zemlja iz koje se u celoj istoriji narod iseljava. Do danas oni ne mogu da se organizuju da budu drzavica koja bi bila pozeljna za zivot.
Preporuke:
7
0
23 nedelja, 23 jun 2019 12:39
nastavak
Atmosfera netrpeljivosti prema Srbima je deo politike koja dolazi iz vana moze biti neka inicijativa od Germana, Vatikana, Zagreba, Engleza i prethodne americke administracije.
Postoji dosta sumnje da je "nezavisnost" americki projekat. Imate u SAD poduhvate
prekrajanja nacija i "stvaranja" novih nacija. "Igranja" zivotima nacija koje oni dozivljavaju kao nize nacije. Ne znamo pouzdano ali iskustvo na to ukazuje. Postoje ljudi koji sluze toj nameni, placeni i nagradjeni
Dovoljno je pogledati uspon likova poput D Knezevica, M Djukanovica, i jedne grupe visoko korumpiranih vrhuski sa tzv. "vezama" u svetu.
Sta je na pr. imao D Knezevic 1990e? u Beogradu se zaposlio kao neki referent preko veze, bio u nekim sverc. poslovima, zaradio na promociji nato, privatizacijama sad je pred bankrotom. To su ljudi koji su deo destruktivne igre koja u sustini unistava narod u CG i stvara nekakve nove generacije ljudi koji imaju lose misljenje o Srbima, dok sebe vide kao nesto posebno.
Preporuke:
7
0
24 nedelja, 23 jun 2019 13:20
Čovjek
.

Kada se u Crnoj Gori izdaja plaćala glavom, bili smo Srpska Sparta.
Sada imamo Spartance, spremne da ginu za Srpstvo, Pravoslavlje i čast, ali nam je matica, najmnogoljudnija država u kojoj žive Srbi, zabila nož u leđa. Izdala nas i prodala našim krvnicima...


Srbi, ima li nas?
Je li majka rodila junaka?


.
Preporuke:
11
1
25 nedelja, 23 jun 2019 14:39
ANALITICAR
COVJEK

Trenutna matica, vec 25 godina u Srba nije Srbija nego Rep. Srpska. Rep. Srpska je trenutno jedina nacionalna drzava u Srba jer je Srbija antiSrbija jos od pada Milosevica 2000. Srbiju vodi izdajnicki kriminalni gad Vucic najveci izdajnik u istoriji Srbije, Vucic na dnevnoj bazi unistava Srbe.

Pokret za odbranu Kosova i Metohije vodi patriota Damnjan Knezevic. Pokret se zove NEMA PREDAJE . Knezevicu prete banditi iz izdajnicke Vuciceve agencije BIA zato sto pravi mitinge za odbranu Kosmeta, kazali su mu "da se ne igra sa drzavom". To znaci da je oficijelna Vuciceva "drzavna politika" IZDAJA KOSMETA. Cak su banditi iz BIA pokusali da ubiju Damnjana , na autu su mu srafovi na bili odvrnuti, koji pricvrscuju tockove. Ne zaboravimo da su gadovi iz BIA i stranih obav. sluzbi na slican nacin pokusali da ubiju patriotu glodura GEOPOLITIKE Slobodana Erica. Na Jugoslava Petrusica je u Nemackoj na autoputu pokusan atentat dok je nosio dokaze za odbranu generala Pavkovica u Finskoj
Preporuke:
9
0
26 nedelja, 23 jun 2019 21:40
BojanM
Ja sam ovo rekao vec nekoliko puta na NSPM.Ovo znaju svi sa dva grama mozga u Srbiji ,osim partijskih simpatizera ,koji se trude da nemaju ni ta dva grama!
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner